news-details

Uraloğlu: TÜRKSAT 5A ile haberleşme altyapımızı geleceğe taşıdık

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, TÜRKSAT 5A uydusunun uzaydaki 5'inci yılını kutladı.

Uraloğlu, açıklamasında, "Beş yıldır uzaydaki köprümüz, haberleşmedeki gücümüz…" ifadelerini kullanarak, "TÜRKSAT 5A ile ülkemizin uzaydaki varlığını güçlendirdik, haberleşme altyapımızı daha geniş kapsama alanı ve daha yüksek kapasiteyle geleceğe taşıdık." dedi.

Bakan Uraloğlu mesajında, "Emeği geçen herkese teşekkür ediyor, TÜRKSAT 5A'nın uzay vatandaki 5. yılını gururla kutluyorum." ifadelerine yer verdi.

  Hibya Haber Ajansı